بره ای که خودم گرگش کرده بودم
کینه پوش

آخر شب بود مست و خراب از کوچه ی می گذشتم ناگهان دور ورم پر از

گرگ های ناشناس شدند سر دسته ی آنها جلو

آمد سر بالا آوردم دیدم او همان است که بیادش مست کرده بودم نیش

خندی زدم و گفتم: بزن....... زد

باورم نمی شد او همان بره ای بود که خودم گرگش کرده بودم



نظرات شما عزیزان:

یاغی
ساعت23:06---13 فروردين 1392
من یه سگدونی از این جور خود گرگ بین ها دارم

سگای خوبین

فقط یه کم زر مفت زیاد میزنن
پاسخ: مواظب باش پاچتتو نگیرن داداش خیلی موقع ها باشون ر*ا*ه میای ولی ه*ا*ر میشن


ghazal
ساعت21:33---12 فروردين 1392
سلام عزيزم خوبي دوستم؟خواستم فقط سر زده باشم تا بگم به يادتم
لااااااااااااااااااايك


KiMiYa
ساعت20:51---12 فروردين 1392
هههههههههههههههههههههههههههههه ع





آره واقعا بد درديه..








فك كن:


ي آدم ك هيچي از هيچ چيز نميدونه


از تو تقليد ميكنه





بعد با خيلي اشوه و ناز مياد





جلوت فيس ميده آخه





لجن كاراي خودمو مياي جلو خودم انجام ميدي؟؟؟؟





اونم با فيس و قيافه؟؟؟





اي تو روحت...





هميشه هيمشه من از اين موضوع رنج ميبيرم..





ولي ب جهنم بزار اينقدر اينطوري كنه تا





آسفالت بشه..





دهنشو هيكلشپاسخ:بعله
پاسخ:


گرگ
ساعت20:43---12 فروردين 1392
قشنگ بود
پاسخ: گرگنما اگه هم اسم نذاری من می فهمم تویی چون هیچوقت ادرس نمیذاری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|